Instagram-iconpicasa_btn facebook_btn yt_btn

BIP

godlobip logo

Wirtualna wycieczka po Entacle erotica describes a type of pornography most commonly found in Japan which integrates traditional pornography with elements of bestiality and a fantasy, horror, or science-fiction theme. Heterosexual bareback sex, as opposed to sex with condoms, not only poses an increased risk of STIs, but for pregnancy as well. Individuals who can change between top/dominant and bottom/submissive roleswhether from relationship to relationship or within a given relationshipare known as switches, though the term switch in this context is occasionally seen as derogatory and is rejected by many who might simplistically fit the definition. Along with the penis, the scrotum is sensitive and considered to be an erogenous zone. As with most forms of sexual activity, anal sex participants risk contracting sexually transmitted infections . However the genre remains a very small proportion of the pornographic DVD market; for example at porn retailer milf fucking HotMovies. These scenes may either have the cameraman directly engaging in sex or merely filming others having sex. A facial is a form of non-penetrative sex, though it is generally performed after some other means of sexual stimulation, such as vaginal sex, anal sex, oral sex or masturbation. For other diaper fetishists, simply wearing a diaper, the bulking feeling and crinkling sounds associated with it, is enough to cause the fetishist a form of erotic pleasure or sexual arousal. Actual upskirt or downblouse shots may violate privacy laws in some countries. Saliva pornography involves salivation and saliva. Bukkake, Gokkun, Omorashi, and tentacle erotica are few uniquely Japanese genres known to western viewers. Body parts including fingers, tongue and penis may be used for anonymous oral, vaginal and/or anal intercourse. Shemale is a term primarily used in sex work to describe a trans woman with male genitalia combined with female secondary sex characteristics, usually including augmented female breasts, from breast augmentation and/or use of hormones. szkole

spacer

Warmińsko-mazurska strefa matematyczna

wmzawody

Galeria zdjęć

Galeria - przyciski

do_galerii_btn

Pogoda na najbliższe dni roku szkolnego

Główna

DSC 0026 DxO 

20 marca 2018 roku członkowie Szkolnego Klubu Europejskiego „ Bez Granic” oraz uczniowie klasy 1 d- profil polsko-historyczno-wos wraz z 3 opiekunkami Klubu p. Beatą Niebrzydowską, p. Elżbietą Kozłowskż-Plak oraz p. Kamilą Banachowską wzięłi udział w projekcie Fundacji Schumana „ Jaka wartość ma dla mnie wartość”.

Uczniowie zostali podzieleni na 5 grup, każda z grup otrzymała kartę pracy oraz pocięte karteczki z nazwami wartości, które losowali. Lekcję zaczęła jedna z opiekunek SKE- która zapoznała uczniów z art.2 TUE oraz omówiła poszczególne wartości.Następnie uczniowie uzupełniali kartę pracy wybranymi wartościami, dyskutując przy tym, dlaczego ich zdaniem ta, a nie inna wartość powinna znaleźć się na karcie.

Następnie uczniowie zebrali na tablicy wartości ich zdaniem najważniejsze, które zostały zanotowane przez nauczycielkę.

Jako zadanie dodatkowe uczniowie wybrali 5 wartości ich zdaniem najważniejszych i zbudowali z tego „ piramidę”, która została uwieczniona na zdjęciu na schodach szkoły.

Więcej…

 

IMG-20180323-WA0000Adopcja na odległość nadzieją na lepsze jutro.

W czerwcu 2017 roku gościliśmy w naszej szkole Misjonarkę ze Zgromadzenia Sióstr Pallotynek Misjonarek - Siostrę Barbarę Pillar, która od kilku lat pracuje na misjach          wKamerunie. Opowieść Siostry o pracy na misji i sytuacji dzieci i młodzieży w Afryce, poruszyła nas. Dowiedzieliśmy się jak wielkie różnice istnieją w sytuacji życiowej między nami a nimi i jak niewiele trzeba z naszej strony, żeby pomóc. Jak już wcześniej wspominaliśmy, nasz szkolny wolontariat włączył się do akcji Adopcja na odległość”.

Więcej…

turnej2018 2

Z radością informujemy, że nasza reprezentacja na XVIII Wojewódzki Turniej Fizyczny, zajęła bardzo dobre, III-cie miejsce.  Drużynę tworzyli uczniowie klasy IIIG, Teodor Sameisky, Paweł Gwarda i Tomasz Kłos. 

Turniejową rywalizację rozpoczęły dwie rundy zadaniowe. Pierwsza-z 19 lutego 2018- składała się z 20 zadań do rozwiązania w ciągu 90 minut. Po tej części ustaliła się pierwsza klasyfikacja. Nasz wynik dawał nam 4 lokatę przed finałami.

Ostateczna rywalizacja (19 III 2018) rozpoczęła się kolejną serią zadań, tym razem było 10, w ocenie wszystkich uczestników, trudnych zadań. Wyniki wszystkich drużyn z czołówki były bardzo zbliżone. Nasi mieli tylko punkt mniej od wyniku najlepszego, a suma wszystkich punktów, dawała nam już 3 miejsce. W tym momencie jeszcze wszystko mogło się zdarzyć. Pozostała bowiem ostatnia, wysoko punktowana konkurencja, czyli prezentacje przygotowanych przez drużyny, oryginalnych pokazów doświadczeń i zjawisk fizycznych.

Mieliśmy więc okazję poznać sposób na wyznaczenie stałej a, refleksyjnej siatki dyfrakcyjnej, jaką okazała się płyta CD/DVD. Następna ekipa charakteryzowała własności magnetyczne różnych substancji i prezentowała efekty związane ze wzbudzaniem prądów wirowych. Kolejna drużyna generowała piękne wzory, zwane figurami Chladniego, jakie tworzą się na posypanych drobnym pyłem, dźwiękiem pobudzonych do drgań, metalowych płytach. Następnie przyszła kolej na naszą drużynę.
"Tornado ognia", jakie zobaczyli wszyscy obecni, robiło wrażenie.  Na jego podstawie zgromadzeni mieli okazję poznać mechanizmy rządzące tworzeniem sie powietrznych wirów, jakie w naturze tworzą to, co z jednej strony można rzec piękne, ale też zwykle  straszne w skutkach, jakim jest zjawisko tornada. Wysoka ocena 8/10 punktów, pozwoliła naszej reprezentacji zachować III-cią lokatę, w klasyfikacji ostatecznej.

Tomku, Pawle, Teodorze, serdecznie wam gratulujemy, dziękujemy za przygotowanie prezentacji i godne reprezentowanie naszej społeczności.

Wszystkiemu się przyglądał z bliska, kciuki ściskał, a na koniec relację tę spisał,

Adam Fiedoruk

Więcej…

 

Miło nam poinformować , że organizujemy już ósmą edycję Międzyszkolnego Konkursu Wiedzy o Wielkiej Brytanii. Jak zwykle, zapraszamy do udziału uczniów gimnazjów i liceów ogólnokształcących. Konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Udział w nim stanowi nie tylko okazję do poszerzenia i sprawdzenia swojej wiedzy na temat Wielkiej Brytanii, ale jest dla uczniów dodatkową motywacją do nauki języka angielskiego.

Więcej…



© 2011 Zespół Szkół nr 2 im. K. K. Baczyńskiego w Ełku

realizacja: Infiniti Web Media

// //